sobota, 6 lipca 2013

Nominacje #1 - Liebster Blog Award

Ohayou, zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez gosia11119 na blogu "pisane do szuflady..." - klik. : )

Zasady każdy zna, więc nie piszę :p


Pytania od gosia11119:
1. Dlaczego piszesz bloga?
Piszę bloga po to, żeby dać upust mojej wyobraźni i wenie - gdybym tego nie robiła, chyba bym wybuchła :D Z resztą, miło jest czytać komentarze ludzi, którzy czytają twojego bloga : )
2. Najgłupsza rzecz jaką kiedykolwiek zrobiłaś/eś?
Nie wiem >.<
3. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Nie wiem, sama jej nie doświadczyłam, ale chyba tak (przykład Minato i Kushiny).
4. Co najbardziej cię denerwuje?
Bieber.
5. Ulubiona bajka z dzieciństwa.
Pokemony, Smerfy xD
6. Co cenisz w innych?
Odmienność i zdolność do zaakceptowania kogoś, kto jest inny.
7. Jak masz na drugie imię?
Anna.
8. Wolisz horrory czy komedie?
Komedie, ale i tak nie przepadam za obydwoma gatunkami.
9. Jakie książki lubisz?
Fantasy i przygodowe.
10. Ulubiona pora roku?
Wiosna.
11. Jaki masz cel w życiu?
Polecieć do Japonii i wydać książkę.
Teraz pytania ode mnie:
1. Co wolisz - pop czy rock?
2. Twoje pierwsze anime?
3. Ulubione anime?
4. Pierwszy bish?
5. Ulubiony mangaka?
6. Ulubiona pora dnia?
7. Ulubiony zespół muzyczny/piosenkarka/piosenkarz?
8. Jakich języków się uczysz?
9. Czemu piszesz?
10. Jakie jest twoje marzenie?
11. Gatunek muzyczny, którego nie trawisz to ... ?

A oto moje nominacje: (kolejność przypadkowa)
10. Asoka Volo Matsuya - http://zycie-niewolnicy.blogspot.com/

Notka się pisze, do napisania! :>

PS. Jestem zła, usunęłam mojego drugiego bloga. >.< I tak nikt go nie czytał :P

5 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację. Ale ja nie lubię bawić się w takiego typu rzeczy. Jak chcesz mogę odpowiedzieć tutaj, ale to pozostaje do twojej decyzji.

    PS: Zapraszam do siebie na nowy rozdział, proszę o komentarz xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za nominacje i już się zabieram za odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokemony to nie bajka, to Anime ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację ^^
    Natomiast ja nominowałam cię do Versalite Blogger Award.
    Pozdrawiam!
    Asoka

    OdpowiedzUsuń